NASLOVNAVIJESTI

Impresivan potez: Sveta Nedelja službenike će plaćati prema ocjenama građana

22.2.2020. 09:11 | Andrea Staklarević IZVOR: otvoreno.hr PREGLEDA: 406

U gradu Sveta Nedelja gradonačelnik Dario Zurovec i zamjenik gradonačelnika Davor Nađi održali su konferenciju za medije na temu transparentnosti i novih standarada kojima Sveta Nedelja postaje lider u Hrvatskoj.

Gradonačelnik Dario Zurovec naglasio je kako je grad Sveta Nedelja prije nekoliko godina krenuo u digitalizaciju. U sklopu novog Geografskog informacijskog sustava – GIS dostupne su sve informacije vezane za urbanističke i prostorne planove grada Svete Nedelje, te detaljne informacije vezane uz komunalnu infrastrukturu. Cjelokupni GIS sustav posjeduje pregršt informacija, jednostavan je za korištenje i pregledan, te jedinstven u Hrvatskoj.

(VIDEO)


“Putem sustava svaki građanin može vidjeti i najmanje detalje cjelokupnog gradskog sustava – od transparentnosti prostornih planova do vodoopskrbne mreže, zemljišta, šuma, infrastrukture, a kroz izbor lokacije unutar mape može se prijaviti bilo kakav komunalni problem nadležnim službama. Za sustav postoji i besplatna mobilna aplikacija Popravimo.hr kojom se problem prijavljuje anonimno i putem fotografije”, istaknuo je gradonačelnik Zurovec. Naglasio je kako je komunikacija dvosmjerna te se građani obavještavaju o statusu popravka prijavljenog problema.


Pioniri u Hrvatskoj

Na web stranici Grada dostupne su i informacije o količini elektro-magnetnih zračenja koje se rangiraju u odnosu na zakonske propise, te se mogu vidjeti razine istih i lokacije na kojima se nalaze.

“Ovim alatom pioniri smo u državi, prvi smo ga uveli, a mnogi gradovi nas prate, u cilju osvještavanja ljudi i smanjivanja korištenja uređaja”, zaključio je Zurovec.

(VIDEO)

Zamjenik gradonačelnika Davor Nađi prezentirao je Registar javne nabave dostupan na web stranici Grada. Naime, grad Sveta Nedelja omogućuje potpuni uvid u ugovore, narudžbenice i fakture, čak i one do 20.000 kuna koje nisu predmet javne nabave, a time niti predmet obvezne objave. Tako će po prvi puta sve gradske transakcije, ugovori i raspored financijskih sredstava biti u potpunosti otvoren javnosti, a sve će informacije biti dostupne online i putem mobilne aplikacije.

“Omogućen je pregled preko 3.000 računa, 200 ugovora i 600 narudžbenica, 24 sata dnevno 7 dana u tjednu. Registar se može pretraživati po pojmu, tag-ovima ili po samoj tablici objava, a unutar njega su dostupne sve informacije o datumu sklapanja ugovora, predmetu usluge, izvođaču te cijeni”, objasnio je zamjenik gradonačelnika Nađi.

(VIDEO)

(IZVOR: www.otvoreno.hr)